torsdag 13. juni 2013

Internett for voksne

Greit. Da det viser seg at en røddig mengde mennesker er godt over snittet fornøyd med å lese alt rælet jeg klemmer ut av meg når jeg er fyllesjuk og sint på verden så kryper jeg som ei anna ryggradsløs trendhore til bloggkorset, og kan herved ansees som fullverdig utsugd prostituert med master i sprit.

Det blir mye sint altså. Men det blir også en del generell våsete synsing om ymse populærkultur, politikk og miljø, samt ubeskrivelig tåkete ræl om de store eksistensielle spørsmålene, universet, livet, døden og sånt møl. Men hovedsakelig blire usjenert flaming av idioter, med lav mongotoleranse og høyt blodtrykk. Og honestly, dette er internett for voksne. Haru litt over søttifem i iq veit du at shit du skriver på facebook er pretty damn public og kommer jeg over tilstrekkelig retarderte statuser blire gapestokk oppi her. Og herremoses som jeg gleder meg til å samle topp ti av tilbakemeldinger jeg har fått på ymse relativt hissige statuser oppgjennom. Oh yes, there will be blood.

Men det får holde som introduksjon, jeg har anseelige mengder vin jeg må gjennom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar